San Vito lo Capo

22 mei 2016 - San Vito Lo Capo, Italië

Zondag 22 mei

Gisteravond nog druk geweest met de berichtgevingen.
Wat was er aan de hand, brandweer Marken had de eerste prijs gewonnen met de gewestelijke wedstrijden en gaat dus door naar de landelijke wedstrijden.
Via de gemeenschappelijke app blijf je daar van op de hoogte, al ben ik dan al 13 jaar                    " gepensioneerd" , je blijft er bij betrokken, erg leuk!
Vanmorgen al vroeg wakker en na het ontbijt de vele felicitaties in ontvangst genomen.
Heel toevallig waren de kinderen op dezelfde tijd aan het face timen en moesten op hun beurt wachten. Bezongen door de (klein) kinderen en diverse sms berichten.
We drinken koffie en moeten de schaduw opzoeken want het is warm vandaag.
Gisteren was er nog een windje maar vandaag niet, dus warm!
We zouden niet veel doen vandaag en dat komt dus goed uit.
Bep heeft nog wel een wasje en wil dat persè doen omdat het goed droogt vandaag.
Ook nemen we een wijntje voor het eten en toasten op het goede leven dat we hebben.
Ik loop nog even naar het winkeltje omdat je hier in Italië een badmuts op moet hebben wil je gaan zwemmen! We hadden wel badmutsen van vorige jaren maar vergeten.
Vanmiddag dus gezwommen in het zwembad. In de zee is dat geen optie omdat het allemaal rotsen zijn en misschien koud!
Daarna wat lezen en nog even naar de zee gelopen want daar waaide een lekker windje.
Na de koffie een wit wijntje, maar in de schaduw want in de zon is het te warm!
Het is over half acht als Bep naar binnen gaat om het eten te maken.
We eten weer buiten en als de zon bijna onder gaat hebben wij het eten op.
Ook vandaag weer een mooie dag en, een jaartje ouder!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Heleen en Jaap:
    22 mei 2016
    VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 68e VERJAARDAG.
    Neem er maar een stevige borrel op.
    Wij zijn vrijdagavond weer thuisgekomen na een mooie vakantie in Zuid Duitsland en Oostenrijk.
    Groeten van Heleen en Jaap
  2. Kees en Ria:
    22 mei 2016
    Hé neef van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ook Bep de felicitaties.
    Je vindt het vast wel goed dat we er een nemen op je verjaardag.
    Groeten en nog een fijne vakantie
  3. Corrie van Geemen:
    22 mei 2016
    Het kan nog Bert, van harte gefeliciteerd met deze dag.
    Een goed en gezond nieuw levensjaar wens ik je met allen die met je
    meeleven.
    Goeie reis verder en een hart.groet van
    t.Corrie
  4. Wil en Jan Nierop:
    23 mei 2016
    Sorry , ik heb mijn bericht op de verkeerde dag geplaatst. Dat kan natuurlijk niet
    Dat krijg je als je een achterstand hebt in het lezen van jullie verslagen.
    Dus doe ik het nog een keer.

Ja Bep dat is wat met die zere knie / knieën. Daar wordt je helemaal gek van.
    Ik leef hartstikke met je mee.
    Ik loop momenteel ook de 100 meter niet meer in 10 seconden. Verre van dat, fietsen en lopen is er niet meer bij. Ik "verrek" van de pijn en we gaan zelfs al een dag eerder naar huis om voor de 2e keer de dokter te bezoeken.
    Maar we houden moed.
    Tot slot, geniet van die fantastische reis. ( Je verslagen zijn geweldig)
    Groet, Wil en Jan
  5. Tineke:
    24 mei 2016
    Ik miste juulie✨⛺️❤️En ik fin juulie heel lief groetjes frederike.