San Vito lo Capo

22 mei 2016 - San Vito Lo Capo, Italië

Zondag 22 mei

Gisteravond nog druk geweest met de berichtgevingen.
Wat was er aan de hand, brandweer Marken had de eerste prijs gewonnen met de gewestelijke wedstrijden en gaat dus door naar de landelijke wedstrijden.
Via de gemeenschappelijke app blijf je daar van op de hoogte, al ben ik dan al 13 jaar                    " gepensioneerd" , je blijft er bij betrokken, erg leuk!
Vanmorgen al vroeg wakker en na het ontbijt de vele felicitaties in ontvangst genomen.
Heel toevallig waren de kinderen op dezelfde tijd aan het face timen en moesten op hun beurt wachten. Bezongen door de (klein) kinderen en diverse sms berichten.
We drinken koffie en moeten de schaduw opzoeken want het is warm vandaag.
Gisteren was er nog een windje maar vandaag niet, dus warm!
We zouden niet veel doen vandaag en dat komt dus goed uit.
Bep heeft nog wel een wasje en wil dat persè doen omdat het goed droogt vandaag.
Ook nemen we een wijntje voor het eten en toasten op het goede leven dat we hebben.
Ik loop nog even naar het winkeltje omdat je hier in Italië een badmuts op moet hebben wil je gaan zwemmen! We hadden wel badmutsen van vorige jaren maar vergeten.
Vanmiddag dus gezwommen in het zwembad. In de zee is dat geen optie omdat het allemaal rotsen zijn en misschien koud!
Daarna wat lezen en nog even naar de zee gelopen want daar waaide een lekker windje.
Na de koffie een wit wijntje, maar in de schaduw want in de zon is het te warm!
Het is over half acht als Bep naar binnen gaat om het eten te maken.
We eten weer buiten en als de zon bijna onder gaat hebben wij het eten op.
Ook vandaag weer een mooie dag en, een jaartje ouder!