Palau

10 juni 2016 - Palau, Italië

Vrijdag 10 juni

Gisteravond dus buiten gezeten totdat Bep weer eens wilde scrabbelen want ze voelde dat ze in vorm was!
Dus om kwart over tien naar binnen en twee spelletjes gedaan. Dat ze in vorm was kwam uit want ze won ze alle twee! Stand nu 8-6!!
Vanmorgen wat bewolkt maar aangename temperatuur. Buiten ontbeten en we zouden vandaag  een vakantiedag houden op deze reis. Maar eerst moest Bep stofzuigen en afstoffen want dat was nodig volgens haar! Ik dan maar watbijvullen, oliepeil nakijken en nog meer bezigheden.
Onze Duitse buren gingen weer verder en daar afscheid van genomen.
Als alle bezigheden gedaan zijn gaan we aan de koffie.
Daarna moet ik nog wat foto's op de lap top zetten en Bep wat lezen.
Als dat gebeurd is, is het al weer etenstijd, de tijd vliegt om!
Na het eten even wat lezen en de route bekijken voor de komende dagen.
Onze Nederlandse buren willen naar de Berenrots en aan mij de route gevraagd, zij gaan daar naar toe wandelen.
Half drie gaan we naar het strand en ook gaan we het water in!
We zijn niet zo van die strandmensen zoals hier veel Duitsers wel zijn maar houden het anderhalf uur uit!
Dan weer het zout er onder de douche afspoelen en aan de thee.
De bewolking is vanmorgen helemaal opgelost en het is weer stralend weer.
In de namiddag, als we aan ons wijntje toe zijn komt er weer wat sluierbewolking, maar de temperatuur blijft lekker.
Bep gaat om 7 uur weer naar binnen om het eten klaar te maken.
Ik buiten in de administratie.
Als we het eten op hebben wast Bep af en ik ga al vast de luifel en wat andere dingen opruimen.
De zon is er weer door en het is wéér lekker buiten.

1. Diane Honingh:
    10 juni 2016
    Dus de 14m2 is weer schoon mam? Hahahaha...

Enne...wel 1,5 uur op het strand. Pfff, ben dat na half uur al zat. Niet aan mij besteed: eerst alles inpakken, dan een plekje zoeken, alles weer uitstallen en dan zit je eindelijk en zit er binnen 5 minuten overal zand. Gelukkig denken mijn kinderen daar ook zo over!!

Lekker zo'n dagje niks. Hier vandaag nog aardig weer, maar niet meer buiten kunnen eten (rest van de week wel, heerlijk!). Je merkt dat het weer verandert. Jammer hoor, dit weer verveeld namelijk niet. Maar goed, misschien valt het allemaal mee.
    Fijne avond! X