Porto San Paolo. Bep jarig

14 juni 2016 - Porto San Paolo, Italië

Dinsdag 14 juni.

Gisteravond België zien verliezen van Italië. Je weet als je eenmaal achter staat tegen die Italianen dan heb je eigenlijk de wedstrijd verloren, ze hadden wel een gelijk spel verdiend.
Ik volg het EK wel maar via tele text en pik er nu en dan een wedstrijd uit die ik denk dat hij leuk is.
Verders hebben we in een bos gestaan, dus geen schotel en Astra 23,5 krijgen we geen beeld op.
Maar vandaag een heugelijke dag, Bep jarig, 66 al weer.
Brood gehaald en buiten gegeten en diverse telefoontjes en apps gehad.
Door die berichten voel je je toch jarig.
Vandaag de laatste dag op Sardinië en zouden het rustig aan doen, ook vanwege Bep haar verjaardag. Extra grote pot koffie gezet en nog wat lekkers in het winkeltje meegenomen, maar niemand langs gekomen!
Ook na de koffie komen er nog berichten binnen op Bep haar telefoon. (0655983262)
Even na elven gaan we naar het strand en ze zijn de weg er naar toe aan het asfalteren, dus moeten we via de berm er naar toe lopen anders schoenen onder de teer. Van ons hadden ze morgen wel mogen beginnen!
Op het strand aardig druk, mooi zand en ook schoon water en niet meteen diep!
Wel even doorkomen maar lekker opgefrist.
Vanmorgen eerst half bewolkt maar een paar uur later blauwe lucht en warm.
Maar nog wel steeds die harde windvlagen!
Om over éénen terug naar de camper en in de schaduw eten.
Dan nog wat berichten over en weer met familieleden.
Ik ga dan eerst douchen en kijken hoe het werkt (proefkonijn!) en daarna Bep.
We drinken thee en beginnen nu vandaag op tijd met het glaasje wijn!
Zitten nog steeds in de luwte van de camper.
Ja, en dan ken ik natuurlijk voor Robert Kranenburg gaan spelen maar dat is mij niet toevertrouwd.
Dan wordt het bruine bonen met stroop of lawaaispaghettie en dat is niet Bep haar favoriete menu.
Dus maar uit eten gegaan in het restaurant van de camping
Daar heerlijk gegeten alsof je bij v/d Valk zat!
Gingen om 7 uur heen en om half 10 vol en rond terug!
Eerst nog een sterk bakkie koffie in de camper en dan zien we het wel!

1. Harry en Yvonne:
    15 juni 2016
    Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Bep. We volgen jullie verhalen met veel plezier. Fijne vakantie nog verder.